Uitvaartdienst in De Brug

De Brug is beschikbaar voor het houden van een uitvaart- of herdenkingsdienst. Het is ook mogelijk De Brug te gebruiken als condoleancegelegenheid of op een andere manier die bij het afscheid past.

De familie kan gebruik maken van de diensten van de wijkpredikant, van de organist en van de koster.

Voor een uitvaart of herdenkingsdienst in De Brug gelden de volgende afspraken

• De kosten van de kerkzaal en eventuele overige zalen (zie hiervoor de prijslijst).
  • De kosten voor de organist bedragen € 100,-
  • De kosten voor de koster/beheerder bedragen € 50,-
  • Voor de wijkpredikant hoeft niet betaald te worden.

Wenst de familie een andere predikant of een andere organist, dan worden de kosten daarvan aan de familie in rekening gebracht.

Leden van De Brug

Alle leden van De Brugkerk krijgen bij hun uitvaart- of herdenkingsdienst 25% korting op de huurprijs van de kerkzaal en eventuele andere zalen (zie hiervoor het huurtarieven overzicht).

Bijzondere omstandigheden

In bijzondere gevallen kan door de predikant op basis van pastorale overwegingen een uitzondering worden gemaakt op het bovenstaande.

Contact en nadere informatie

Wilt u overleggen over de precieze mogelijkheden of zijn er bijzondere wensen, neemt u dan contact op met verhuur@brugkerk.eu of met pastoraat@brugkerk.eu.